FAQ

Veelgestelde vragen

Wanneer een evenement niet door kan gaan ontvang je je ticketprijs ex fee terug op je rekening. Per evenement verschilt het of je je tickets kan behouden, hier ontvangen de kaartkopers bericht over.

Nadat je de tickets via de ticketshop hebt besteld ontvang je een bevestigingsmail met daarin een knop om de tickets te personaliseren. Op de personalisatiepagina dien je de gegevens in te vullen van iedere bezoeker die het evenement zal bezoeken op je bestelling.

Nadat alle tickets binnen de bestelling op naam zijn gezet kun je jouw order afronden door op “finalize order” te klikken. Je kunt de order hierna direct downloaden en jouw tickets worden per e-mail verzonden.

Let op: Tijdens de personalisatie moeten alle tickets gepersonaliseerd zijn met een uniek e-mailadres en mobiel nummer (indien hierom gevraagd wordt). Je dient dus voor ieder persoon een ander e-mailadres en telefoonnummer in te voeren.

Voor meer informatie over de tickets personalisatie klik hier https://support.cmtickets.com/

Mocht je vraag hier niet tussen staan kan je altijd contact met ons opzoeken via het contact formulier. Wij zullen ons best doen om al jouw vragen te beantwoorden.